torsdag 31 december 2009

2009

Det har varit ett underbart år. Jag har både haft roligt och tråkigt, skrattat och gråtit men jag har mest skrattat. I år så har jag slutat 1:an och börjat 2:an på gymnasiet, mamma och Robert har bokat biljetter till Thailand och jag har fått en underbar pojkvän som är lite tokig, ibland. Jag har träffat nya vänner och jag har tappat några och jag har även tagit upp kontakten med gamla vänner som jag har saknat så mycket. Min msn blev hackad men Robert fixade tillbaka den.
2009 har varit som en bergodalbana och det kommer alla år att vara mer eller mindre. Detta år har ändå varit ett bra år. Jag har fått många MVG i betyg men jag har även fått två omprov. Det har hänt så mycket så man glömmer bort. Jag hade även ett fantastiskt födelsedagsfest och jag fick även en hund tre dagar innan jag fyllde 17, synd att man bara är fodervärd åt henne. Jag fick ett sommarjobb men det var ett riktigt dåligt ett. Kommer inte söka en jobbplats där.

2010 för mig kommer ändå vara en höjdare, jag åker till Thailand i lite mer än två veckor och jag fyller 18. Jag kommer även sluta 2:an och börja sista året på gymnasiet. Jag kommer ta körkort och jag ska bila ner till Stockholm med mina kompisar och shoppa. Jag ska även söka efter ett bra sommarjobb och som jag kanske kan jobba på helger och lov. Det kommer vara ett bra år men det kommer säkert bli en som bergodalbana. Man får se hur 2010 slutar.

Gott Nytt År alla läsare och ha ett underbar 2010, det ska iallafall jag ha.

Inga kommentarer: