onsdag 6 januari 2010

060110

Snart är tyvärr lovet över men det ska ändå bli skönt att lovet tar slut för om det aldrig gör det så kommer man inte framåt och man kommer aldrig gå ut tvåan. Införskaffade mig ett nytt ämnesblock igår eftersom att vi får nya ämnen nu på vårterminen. Så skönt. Har sett på schemat och det är helt ok faktiskt. Jag längtar tills sommaren, ska bli så skönt att få ta det lugnt, äta glass och umgås med vännerna och ju närmare sommaren vi kommer ju närmare Thailand kommer jag. Snart är det bara 4 månader kvar till vi åker.

Igår iallafall så var jag på stan med Jonas och Ida och shoppade. Jag älskar att shoppa med Jonas, jag får välja kläder och han köper. Plockade på mig 11 st tröjor i går till han, han köpte tre av dem, de tre snyggaste tröjorna. Han provade även en lila tröja och jag tror jag skulle smälta han har så stora muskler och jag gillar verkligen det. Svimmade nästan. Köpte en kjol på rean, en liten högre kjol som sitter i midjan ungefär och hel svart. Kommer ha den i sommar med mina nya skor. (Har planerat vad jag ska ha för kläder i sommar). Jag är lite rolig, ibland. Ida och jag fikade på Åhlens, var så gott. Köpte en varm choklad med marshmallows och så exotisk yoghurt med blåbär och mango samt havre. Det var inte så gott med havre men när den hade fått blåbär smak så var den det och mango som jag hatar var så gott. Jag trodde jag skulle föräta mig på det. Sen så träffade vi en klasskompis till Ida och stod och pratade med henne ett tag och sen så träffade vi Cornelia som gick med oss på stan till vi åkte hem. Mamma och Robert hade ringt och sagt att jag skulle köpa en kruka med basilika så jag gick och köpte det och så gick jag och stank basilika. Min nya parfym, basilika. Hade det jätte roligt på stan, köpte även garn för att min mamma ska sticka höga sockor till mig, går nästan upp till knäna och jätte sköna.

Men nu ska jag gå och spela tvspel men först borta mina små tänder så de glänser. Pusshejs!
(Lägger in bilder sen)

Inga kommentarer: