torsdag 7 januari 2010

Blogg eller blogspot?

Jag har börjat fundera om jag ska byta tillbaka till blogg som jag hade förut eller om jag ska ha kvar blogspot. Blogspot är ju enklare och det men med blogg så blir det snyggare tycker jag. Jag har funderat ganska länge men då vet jag inte vad jag ska heta på min blogg, jag tror jag ska ta mitt för och efternamn men tyvärr så finns det ju redan en som har en som heter så men tyvärr så är det ju en tjej som har det redan men har skrivit ett inlägg den 17 nov 2005, jag tror inte hon vet att hon har kvar bloggen. Nu kommer en nackdel för mig med blogg, jag kan inte fixa så den blir snygg. Jag hatar det och jag vill ha en snygg blogg som jag inte behöver ändra på hela tiden. Jag vill ha en unik och stilren blogg. Det har jag inte nu heller men jag vill bara börja om från noll och bygga upp min blogg så den blir unik och som läsarna gillar, jag vill inte bli lika stor som blondinbella eller någon annan stor bloggare. Jag vill skriva om min vardag, kläder som jag tycker är snygga och annat som intresserar mig.

Men nu ska jag gå och fortsätta vänta på snigel Ida, har redan väntat i tre timmar på henne, hon bor på andra kvarteret och det tar max 1 min att gå hit.

Här är kjolen som jag köpte från M&H för 100:-

Inga kommentarer: