måndag 11 januari 2010

Terminstart

Nu var det terminstart igen efter ett långt och härligt jullov, hade önskat att det var längre efter dagens skoldag. Det var inte alls roligt som jag hade trott att det skulle bli, vi fick läxa idag till onsdag och på onsdag får vi läxa till torsdag och på torsdag får vi läxa till måndag så kommer det gå till vecka 11. Så idag på den första lektionen som var företagsekonomi så fick vi vår första läxa som är till onsdag. Vi fick även en övningsbok idag och jag trodde jag skulle dö när jag såg den, den är lika tjock som vår bok vi läser ur och den är inte lite tjock, får ta en bild och visa er någon dag.
Det är inte nog med det, om ungefär 2 ½ vecka så har vi vårt första prov och jag kan knappt bärga mig till vi har det, host!

Det blev en rolig start på vårterminen 2010, det känns som att man inte kommer ha ett liv med all läxa och särskilt inte när man ska åker till Thailand och måste plugga extra för att inte hamna efter.

Ska gå nu pusshejs!

Inga kommentarer: