fredag 8 januari 2010

Så!

Har bestämt mig nu, jag byter till blogg.se. Jag sökte om namnet som jag ville ha om det redan var använt och tyvärr så var de det men jag skickade ett mejl till blogg och undrade om jag kunde få ta över hennes blogg eftersom att hon inte var aktiv så sin, senast hon var aktiv var den 17 november 2005... så jag tänkte att då kan jag ta över den och jag tror hon har glömt att hon har den, så i morse så kollade jag om jag hade fått något mejl och vad hittade jag, ett mejl från blogg där det stod att jag får ta över bloggen. Jag blev så glad över det och till helgen så ska jag ha fixat den och börjat skriva om det jag är intresserad om och börja om från noll.
Jag ska fixa den till helgen och börja skriva, ska ta hjälp av min syster hon måste lära mig alla koder och det så jag kan fixa den själv senare.

Ska äta kladdkaka nu och sticka vidare på vantar mina. Pusshejs!

Inga kommentarer: